overweight?

“significant ke berat kau naik?..”
Fareed tetiba approach gua yang tengah lepak ngan furu.

“significant jugak la. Dulu BMI ideal, skang da masuk band overweight”

“Dulu berat ko berapa? Skang berapa”

“Dulu ** skang **..”
Muka gua kerut kerut.

“Mak aih, cepatnye~..”
Ni la expression yang gua paling tak suka. Haish. Tak positif langsung!

“tu la saye kene diet. Kene kurangkan makan..”

“Owhh..”
Ekspresi faham..

..tapi pastu hulur Pringles sama biskut Jackobs kat gua. Gua amik segenggam, makan dan lupakan pasal diet.

Cis. Faham tapi tak memahami rupanye..

2 thoughts on “overweight?

  1. salam..yela..xpe la fawzan..asal afzan pandai jaga..hehe..cian kalo x makan ..lagi2 bila si isteri tercinta masakan…terharu tau isteri kalo suami makan sambil memuji..kiki

Leave a Reply

