Lepastu macam ni kot?

Nah.
Ni dia gambar ahli opis aku.
semua kaki tak bleh tgk digicam,
confirm nak berpossing..

By the way, yang ni gambar masa photograph session utk R&D bulletin edisi Raya.
Idea spontaneous yang entah dari mana datang ntah.
Tetiba aku rase macam dok kat zaman sekolah,tangkap gambar untuk majalah sekolah, page special yang belah belakang skali tu~

Kalo korang hebat dan gagah, cube teka mana satu bos aku..
mwahahahaha~
sumer nampak sebaya kan?

Okeh. Yang ni Tye-san. Manager untuk Engineering Design 1 a.k.a Body Group. Setakat ni aku tgk die jenis relax and easy jer. Huhuhu. Tatau la. Takpenah tgk die mengamuk camne lagi. Die ni gak la yang interview aku dulu. Tatau nape, aku tak gelabah pon mase tgk muka die time interview dulu. Sebab muka die senyuuum~ jer.

Yang ni plak En Fareed. Pon muka nampak cam muda lagi jer. Tapi ni orang lama neh. Bile aku browse balik gambar R&D yang lama lama, banyak kali gak tejumpa gambar dia.

Yang muka cam nak gadoh tu, Isan-san. Assistant manager yang dok selang baper kubikel kat blakang aku. so, tetiap kali aku nak terlentok kat kubikel, kena usha line dulu. Dier tader kalu, baru bley lentok lentok especially bulan posa neh. Quote dari isan yang aku pegang “Drawing ni kena bagi nampak complicated sikit, Tak boleh kemas+kosong sgt”. Hahaha~. Tapi aritu aku dah berjaya kasi die penin kepala bila aku bagi installation drawing yang serabut gile, silang silang abes, complicated tahap gaban. Baru die tau aku bley je wat drawing kasi complicated!.

Erm..yang shake hand ngan dia tu, madi. Kalo nak kenal dia senang je. Dia la satu satunya makhluk kat opis tu yang cepat blushing bile kena puji/usik. Tapi die start blushing kat telinga dulu. Merah abes telinga die kalo die dah start blushing. Huhu~

Yang pakai jaket dihatsu kaler merah-peach-kelabu tu aku. Saja nak bagitau.

One thought on “Lepastu macam ni kot?

Leave a Reply

