Am I?

“Kita masa jadi student ni lebih kurang macam bawak kereta la, ada masa kita akan lalu jalan yang lurus, ada masa jalan tu bersimpang siur, ada masa jalan yang kita lalu tu rata, ada masa jalan tu berlubang lubang. Tapi kita kena ingat satu je. Bila kita bawak kereta, kita kena tumpukan perhatian kat depan. Tak perlu tengok cermin pandang belakang selalu sangat. Yang kat belakang tu tak penting. Yang penting apa yang ada kat depan kita..”

Mak..
Abg penat..
Abg nak tido…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s