Majlis Anugerah Tun Razak

I’m going to a dinner this saturday.
Sesaje jer. Bukan ade kena mengena dengan anugerah tu pon. Tapi sebab sesaja nak bawak cik Noor Afzan tu merasa pegi formal dinner.

“Saya tengok bebudak ni pegi dinner Palapes bawak partner memasing, teringin saye nak pegi. Tapi awak tu bukannye Palapes..”

Aku book satu meja.
10 orang. Aku, Apiya,Azhar ngan partner memasing. Then, aku offer kat Abang Lut. Suruh dia bawak partner sekali. Since awek dia study kat Uitm Shah Alam, so dia tak confirm la nak bawak. So aku offer la kat kengkawan. So yang confirm nak pegi, Ujang ngan bapak.Marwan tak confirm lagi. Takut mak dia datang dari Terengganu.Tapi ada satu malam tu Abg Lut SMS aku

“ada tempat kosong lagi tak. Abg nak bawak kawan sorang?”
“takde, dah penuh, tapi ader sorang member tu tak confirm lagi. Nak bawak sape? Laki/pompuan?”
“Pompuan..awek abang”
“ok..takpe la..meh nama penuh dia”
“mm..jap..abang tanya dia..”

lama jugak la aku tunggu dia msg aku balik..

“takpe la zan..dia merajuk pulak sebab tak ingat nama dia”

heehehe..
ape daa..nama awek pon tak ingat..

2 thoughts on “Majlis Anugerah Tun Razak

Leave a Reply

