Sesaat tension dihati..

Take Note!
aku tak suka..

  • dengar cerita yang terang terang aku dah cakap tak minat
  • orang yang sebok2 ambik tau hal orang lain
  • orang yang taknak/susah sangat nak terima cadangan orang lain
  • orang yang rasa macam bagus,dia je yang betul,orang lain sumer salah
  • orang yang suka gunakan kelemahan aku
  • orang yang ter’over’ sensitif
  • orang yang belagak macho sampai tanak bercakap langsung..cess..cambes jer
  • orang yang berkira
  • orang yang tak fikir perasaan orang lain
  • orang yang cari aku bila susah jer
  • ungkapan “lu punye gua punye, gua punye gua punyela”

Gaduh lagi..

Aku kalau marah, tak suka bising bising
aku buat tatau jer
aku diam, jalan..

Tapi dia bukannya selalu paham yang aku marah..
dia buat selamba jer
alasan..
tanak layan orang marah..nanti dia lagi marah..

Great!
Kalau macamni..aku lagi marah+tension..

susah betul jadi ‘aku’ ni..
susah nak cakap apa yang aku tak suka,
takut orang kecik hati..
bila aku macam ni,
aku sangat sangat berharap ada manusia yang boleh faham aku

“ohoo..dia marah..”
“ohoo..dia tak suka macam ni”

boleh ke macam tu?
hmm..sapela yang boleh faham aku..

One thought on “Sesaat tension dihati..

Leave a Reply

