Nak ke tak nak..

aku taktau la nak bawak balik ke tak..
nampak cam dier dah sesuai je dok situ
tapi kalo tak bawak balik..
rase kosong pulak..

hehe..
beli ngan roomate dulu pon pasal sesaje nak eksen kat pompuan blok depan yang facing blok kolej aku yang tanam pokok kat para tingkap bilik dia..petang lepas beli tu, nampak pompuan tu siram pokok..kitorang jerit

“kitorang pon ader pokok laa”

pastu haram dier tak bukak tingkap dah..

sian..

sian kat pokok dia..

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s