Sepetang

Ada la satu petang tu..
entah macam mana boleh masuk topik ni..

“Orang bertunang mana ada lama-lama la wak..selalunye 3-4 bulan je..”

“ohoo ye ke..tak pernah tau la pulak..Sebenarnye bertunang ni untuk ape yek?”

“entahla..saye pon tatau..”

“agaknye bertunang ni kira cam booking la..hantar cincin tunang tu kire cam bayar downpayment..kan?..Pastu bila dah baya downpayment, kene tunggu order
dulu dalam 3-4 bulan..pastu bila dah ada stok,kita pon dah confirm nak beli..Boleh la wat full settlement.Kire hantaran kawen tu la full settlement..pastu leh bawak balik..leh basuh, tinted, tuka sport rim..”

“awak citer ape ni?”

“Aaa..beli keter!”

“awak ingat saye keter ke?..

hehe..

Ye ye..tau dah ape mak nak kate..
-‘hingus tak kering lagi nak citer pasal kawen kawen..
betul tak?
kan mak kan?
kan kan?

* * * * *

Ideologi seorang kawan..

ada 2 jenis sekolah je kat malaysia ni..
SBP & SBB”

SBP -Sekolah Budak Pandai
SBB -Sekolah Budak Bodo

ade ke pulak?

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s