Dia sakit..

aku tau dia sakit..
tapi aku biar je..
dah 2-3 kali dia mengadu..
aku buat tak tau je..
tapi harini memang dah parah..
tambah pulak dengan penyakit yang dia baru dapat tu
dia hilang ingatan..
dia tunjuk tanda tanda yang tak normal
dia sebut yang bukan bukan..
dia tak mampu baut apa yang aku suruh..
tetiba dia pengsan, tak sedarkan diri..

susah la macam ni..
time aku tengah harapkan dia untuk siapkan kerja aku..
time tu dia ngengade sakit..
saje la tu..
nak je aku tengking dia..
haritu aku free tanak pulak dia sakit..
ni bila aku tengah kejar dateline,
time ni jugak la dia nak tunjuk manja manja dia..
nak mintak dibelai..

aku takder pilihan lain..
aku kena format jugak dia..
dia central untuk segala-galanya
mothers of multimedia..
rantaian ke handphone, digicam, handycam,internet
pendek kata kalau dia bengong,,aku pon bengong gak..

cis..tak gunee..

Leave a Reply

