belasah ajelah..

Aku boleh dikatakan agak sibuk sekarang ni. Rasanya macam semester ni padat nak mampus. Kalau sempat aku update..skang tengah nak design balik template pasal ramai yang mengadu takleh baca masa aku guna template custom made aku dulu. Kena tulis besar bagak agaknye. Belasah je dulu template yang ready-made. Ada masa nanti keluar la templatebaru aku. mungkin aku nak tukar totally appearence blog ni. Tak tau lagi nak buat macamana. Tapi yang nyata background colour dier of course pitih in kaler. Just wait and see. If and only if I have free time to make the template.

blah dulu..
aku yang kurang tido..

Leave a Reply

