P is stand for professional…isn’t it?

Lately aku rasa cam aku jadi kurang berani nak bawak keter cam dulu..

Bukan nak citer la kan..
Dulu masa aku memula dapat lessn..
Aku bawak cam jalan tu aku yang punye..
Aku leh cucuk keter depan serapat rapatnye..
Aku leh menyelit time jam..

Aku ingt aku wat dari petaling street sampai selayang dalam 15 min jer..
Memang giler..

Huhuhu..dia memang laju..
(gaya iklan keselamatan jalanraya..ingat lagi tak?)

tapi bila dah dapat lesen full
bila dah cabut sticker P..

nak cucuk keter depan pon pikir banyak kali..
kalau la dia brek mengejut..abess..

nak nyelit2 pon tak baper berani..
rasa lagi aman kalo bawak relax relax..
bukak tingkap..
kasi sedut udara nyaman

erk..tingkap keter mak aku dah jammed..takleh bukak..

mungkin dah ader yang tersayang kot..
hehehe..
ingatlah pada yang tersayang..

ingat nak try tampal balik aa sticker P tu..
lets fly bebeh!

Leave a Reply

