blogskin issue..

huhuhu..
sampai arini ..aku tak jumpa lagi template blog yang menarik untuk aku jahanamkan..
aku suker yang simple but looks classy n profesional..
dah tengok photoblog Odds & Ends?
aku suka style template dier..
simple and nice..
tak serabut..
atau mungkin pasal background yang kaler putih?

huhuhu…buat sendiri la wei..nak ambik template orang buat, banyak songeh plak..

satu lagi..
yang susah nyer..
aku edit post dan wat sumer ni pakai pc lab..
banyak benda takleh/susah nak transfer..
kang bawak yang tu..
tertinggal yang ni..
leceh..
transfer plak bukannyer pakai external hard drive ke hape ker..
pakai 256MB pendrive jer..
kira ok la tu..
tapi ader certain component tu..kat lab tader editor/program dier..
cam Swish/Adobe photoshop..
camner nak modified ikut kesesuaian template?

tu yang membuatkan aku terpaksa cari template yang ready made jer..
takper aaa..
tunggu la aku wat template custom made slow slow
kasi kayuh pelan pelan ngeh?

Leave a Reply

