UTM-SAE Autoshow 2005

Last weekend actualy ader konvo kecik..
konvo kecik ni tak la semeriah konvo masa bulan 7-8 tu..
tapi ok la jugak..
time kitorang boring boring ni at least ader gak aktiviti yang boleh kitorang kerjakan dikala hujung minggu..
kalau tak sangap jer la kat bilik tu…

Tahun ni punya konvo keci..
kolej 10 organise autoshow..
takder la grand sangat cam ‘Kereta Autoshow’
tapi OK la..permulaan..
ikut langkah UKM n UIA yang selalu organise autoshow neh..

Tak penah lak selama aku dok sini,
UTM nak organise autoshow..
maju maju..
yeah..
towards world class university 2010

Giler ah ding dong..
meleley air liur nengok keter keter kat situ..
siap sempat berangan ngan apis lagik..

“weh..apis..biler aa kite nak wat keter kite camni..huhuhu tak sabar nak kejer”
“huhuhu..taper..takper..tak lama lagi…2-3 tahun lagi..nanti firs t gaji aku..nak kuar EK terus”

teruja jugak la aku nengok sebijik Honda Accord neh..
taktau la apasal aku nampak cantik..
maybe pasal kaler dia putih kot..
hehehehe

actually masa first time aku datang..dalam kol 12..
time tuh tak banyak lagi keter sampai..
so kuar kejap..

dalam kol 3 tu aku datang balik..
deorang tengah judge kategori open..
antara keter yang teke part..yang kaler putih atas tu laa..
ader la sebijik merc, yang lain tu wira n satria jer..

satu lagi kategori kancil..
hehehe..
mesti mana mana autoshow..kategori neh deorang asingkan..

tapi yang aku tengok la kan..
yang take part ni bukanye individu persendirian..
mostly datang dari kelab kelab ntah ape ape tah..

ader sebijik kenari neh..
plet JHU..kira cam baru 2-3 bulan laa..
dah wat full conversion to daihatsu move turbo..
giler aah..
tak sayang keter baru tol..
dengan woofer box yang besar gabak kat dalam..
siap datang bunyi blow off ‘kepish-kepish’ lagik..

ader gak satu group keter nih..
tak take part pon..
tapi datang jual muka jer kot..
smart gak dier wat Waja jadi cam evo7..

tapi tak se’smart’ pure evo la for sure..

yang sebijik lagi..
simple jer..
tapi nampak ganazz..
pasal rim 17″ + lowerd

banyak lagi gambar yang aku amik..
http://oxydz.blogs.friendster.com/photos/photoxydz
kat sini ader la separuh..

biler dah start berangan la kan..
huhuhuhu..

actually aku tak la se’giler’ minat keter cam dulu..
maybe pasal aku dah ader minat baru..
home decoration..hahahah
Cam jambu air aah..

2 thoughts on “UTM-SAE Autoshow 2005

Leave a Reply

