AutoCAD lagi…?

aduh..
fenin fenin…
raser cam baru semalam kemarin jer aku tido atas lantai 3 malam straight…
pasal wat projek AutoCAD…
sampai nak termuntah tengok komputer..

tau tau harini dah kena wat autoCAD lagi..
kali ni untuk module rekabentuk industri..

kalo bagi benda senang senang takper gak..
ni soh lukis hard disk dalam masa 3 hari…

bukan tu jer..
kena explain function of each component..
lagi..kena explain dier punya weekness..

gilo apo..
susah2 engineer yang cipta hard disk tu wat benda alah tu..
tah baper lama tah dier pikir..
tau tau datang kitorang nak cari dier punya weekness
dalam masa 3 hari???

dah la nak bukak hard disk tu punya la susah..
kalau ikut hati mau aku hempas jer ke lantai..
biar terburai..

* * * * * * *

Boring aaa dok bilik sensorang..
apis ya dok luar plak..
mau cakap sorang2 aku kang..

tapi best jugak..
tader sape nak nyepah..
aku les sesula ati letak bantal banyak banyak tengah tengah bilik…
bila balik kelas..
bukak pintu..
leh terus lompat atas bantal..
weeeeee….

smalam caca ngan shem dtg bilik..
deorang neh member aku mase foundation dulu..
si caca neh roommate aku maser foundation dulu..
kalau pikir2 balik..
apasal member2 aku time foundation dulu ramai budak kimia?
musykil…musykil..
huhu..
masing masing nak citer..
dah ader awek laa…
nak beli itu ini laa..
gosip sane sini laaa..
rumet tak besh laa..
ape ape la..
stok citer 1 sem tak jumpa..

caca ader awek..
dah maju..
ingatkan jambu tak minat nak ber awek awek neh..
hehehehe
jgn marah aaa caca…

mmm..nak gi makan laa..
dari malam semalam tak makan nasik..
makan megi 2 bungkus..tapi tak kenyang gak..

hehehe kalau dah perut nasik..
bagi la ape pon..
selagi tak jumpa nasik..selagi tu tak kenyang..

japgi nak kuar ngan sayang plak..
nak beli selipar?…

chaw cin chow..

3 thoughts on “AutoCAD lagi…?

  1. beli selipar pon ngn sayang ek… maklum lar… sayang ko dekat… cam aku nih… xkn nk blk mesia smate2 nk beli selipar ngn sayang aku… huhuhu… waaaaaaaa!!! jeles2!!! nk blk mesia!!!

  2. eyy..laki pon suka gossip eh? ekekeke..cececcee..masing2 sebok ngan aweksss..beli selipar ngan sayang nyeh??.eiii..:P

    abang..fotopages uploaded.entries categorised by places.oii..lupa nak inform,hang bukak blog kat umah eh? the url oledi kantoi ngan mak! hahahahha..padan muker..(^_^)v

    to cik puteri,feel free to browse my bloggie.fotopages oso.douzo ojyamashite kudasai.

    btw..signither ni syazwan eh? *wonder*

    -akak kepada putera
    (hikhik..geli i..)

Leave a Reply

